Nitty und Gilly style!

Yo Brothers!

Wazzup?

Jag vet att ni, kära läsare, alltid har älskat våran klädstil. Därför tänker jag, Gillyhurt, ge er lite tips på hur jag och Nitty kommer se ut i vinter.

Nitwriter goes first!


Vi börjar med leggings, ovan på dessa har hon en body.

Denna kombo är as snygg, men för att hotta till det slänger hon dit ett skärp.

Wow! Awesome! We like it. Detta är såååå Nitty!

Över till moi, Gillyhurt.
Både jag och Nitty gillar ju att matcha färgerna i våra outfits. Därför har jag valt en brunbeige sparkdräkt med coolt mönster på.

Till det har jag en snygg skjorta, som är så där sexigt uppknäppt.

Sen snoffsar jag till det hela med en snygg halsduk av fuskpäls.


Voilá! Två outfits à la Nitty und Gilly!

Alla kläder är från H&M, vår mode guru (om man bortser från vår homie Karl Lagerfeld).

Cya Bitches♥♥♥

XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0