Ett farväl...

Yo HOMIES!

Detta är Gillyhurt! Det var ett tag sedan, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Tyvärr kommer bloggen att vara utan Gillyhurt ett tag. Detta på grund av att Gilly kommer att vara borta ett tag.
Jag kommer att fara till ett ställe där inga datorer finns. Frågan är bara hur Gillyhurt skall överleva detta?
Är det ens möjligt att leva utan en dator? Gillyhurt är en trogen simsare och kommer därför att sakna de vackra gröna kristallerna.

Men det finns ett ljus i mörkret! Ljuset är i detta fallet en liten apparat som kallas mobiltelefon. Gillyhurt och Nitwriter kommer att kunna hålla kontakt med varandra! Detta kanske kan hjälpa oss att överleva.
Jag kommer att vara borta i två veckor och sedan återvänder jag hem igen. Då kommer jag att berätta en lång historia om allt som har hänt under resan. Kanske blir det historier om drakar, prinsessor och hur Gillyhurt har räddat alla? Antagligen inte, men man vet aldrig vad som kan hända.

Medans jag är borta bjuder jag på några bilder som ni kan njuta av i två veckor medans jag är borta!



Okey, jag erkänner. De coola glasögonen är inte våra. De sitter på någon annans näsa där de passar mycket bättre!


YO HÖ MA!
See ya


//Gillyhurt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0