Irriterad!!!

Alltså jag blir så himla sur på en viss grej!!!!

Den här grejen har irriterat mig ett bra tag nu! Ni har väl någon gång upplevt hur det är att behöva umgås med någon som bara är full med skit och håller på att jävlas hela tiden??? Precis så har jag det just nu!!! Jag vet att man inte ska lägga upp massa personliga saker i bloggar, men det är ju inte direkt många som vet om att den här bloggen finns så... jag har liksom så himla mycket irritation i mig!!! jag måste bli av med den på något sätt, i värsta fall får jag väl ta bort inlägget sen.... men tja, så här är det:

 jag har inte gjort Heureka någonting men ändå så är Heureka bara så emot mig!!! Jag har försökt att vara trevlig men Heureka bara kaxar emot HELA TIDEN!!! Jag hade liksom ingenting emot Heureka när vi först träffades, jag var trevlig och försökte att samarbeta men Heureka verka ju ha något emot mig!!! Liksom bara vänder allt emot mig och vrider och vänder på allt!!! När jag försöker göra som läraren sagt vänder Heureka på alla regler och samband!! Nu är det liksom fysikprov imorgon och Heureka dissar mig som sjutton!!! Jag har verkligen försökt att diskutera och lyssna på Heureka, men puckot krånglar bara till allt! Vill inte kompromissa för 3 sekunder och förväntar sig att jag ska klara massa skit svåra saker utan hjälp! Jag blir så jävla arg på den himla bitchen!!! När jag håller på med kast från broar och liknande förväntar sig idioten att jag ska kunna räkna ut den nya riktingen bollen eller vad det nu är man kastar får på cirka 4 sekunder! Det är ju fan helt jävla omöjligt!!! Dessutom tror Heureka att jag är helt jävla dum i huvudet och att jag inte fattar att man inte ska kasta tennisbollar på rusande lokomotiv! Det ska bli så jäkla skönt med sommarlov, då slipper jag den jävla gnällpottan i 2,5 månader!!! Det ska bli så JÄVLA SKÖNT!!!


BITCHEN Nr 1!!!

Näha menar du???!!! JAG trodde vi skulle utföra experimentet i VERKLIGHETEN!!!


puh skönt att få ut sig det!!! // Nitty


Kommentarer
Postat av: Gillyhurt

OMN & OMG!

Jag håller helt med dig Nitwriter!

Det är därför jag alltid dissar Heureka först!

2010-05-21 @ 16:33:18
URL: http://gillyhurtundnitwriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0