Nu är det snart måndag... IGEN!!!

och framförallt scheiße på att jag gjorde värsta as cool, sjukt grymma inlägget som försvann!!!! :'(

Men gråt inte mina vänner (dvs Gillyhurt aka Puggan) jag gör helt enkelt ett nytt, bättre och ståtligare inlägg!!!
Här kommer version 2.0


HÖ MA!

Hej(igen) ärade vänner!!! Vi står nu inför en ny tid, på randen till födelsen av vecka 20!!!! Åh ett så otroligt ögonblick i historien!!! Vecka 20 inleds för min och Gangsta-Gillyhurts del med en mycket plågsam resa till Matte featuring fysik land. Detta kommer som vanligt vara en tämligen hård och ångestframkallande resa som bara kan sluta på ett sätt: Med galenskapenstårar!!!! Åh dessa förpestade gamla greker! Kunde det verkligen hitta på något roligare än att uppfinna Pythagoras sats och Ohms lag? Dessa kunskaper som sedan ledde till en ännu mer fasansfull utveckling av käre gamle Newton och Gallelei! Men tillsammans är vi starka, med hjälp av våra coola bling bling, utmärkta intellekt, snabba rim och coola moves ska vi klara denna fruktansvärda resa! Vi ska rappa och breakdancea oss ur den! Vi ska segra! För att samla mod till denna tappra uppgift kommer vi att lyssna på dessa visdomsord, som vi med glädje delar med oss av till våra tappra följeslagare!!!

http://www.youtube.com/watch?v=l2-kALaRWIk


SEE U GANGSTAS!!! // Nitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0