TRÅKIGT!!!

Hi homies!

Idag är Gillyhurt uttråkad. Vill göra massor av saker med gör inget av dem. Typiskt Gillyhurt style och även Nitwriter style skulle jag tro.
Jag står inför ett problem. Jag har blivit opererad (OHH NOOOO, tandläkaren har borrat i mitt käkben!). Nu har det hållit på att läka några dagar men det är inte bra än. Problemet är nämligen detta; Det gör ont när jag ler eller skrattar!
Detta är mycket allvarligt, hur skall det nu gå när jag träffar Nitwriter. Det kommer att bli smärtsamt.
Det händer väldigt sällan att Gillyhurt och Nitwriter är seriösa. Men det positiva är då att vi faktiskt kan mäta hur roligt vi har! Ju ondare det gör desto roligare är det. Detta påminner mig om ett av de fenomenala uttryck som Gillyhurt und Nitwriter© har kommit på;
PAIN IS FUN!

Wohoo, nu ska jag leka Michelle Phan.

See you dudes♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0