Nittys nya egenskap

Wohoo!
Tjoo Homies! :)

Idag har denna n00b hittat en ny egenskap.


Hon är väldigt bra på att tvinga folk att svara på marknadsundersökningar.

Idag delade vi ut marknadsundersökningslappar. Vi behöver dem till vårt projektarbete.
Vi hade 30 lappar, jag fyllde i max 10 och Nitty minst 20!!! Hon bara hoppar på dem, så de har ingen chans att neka. Själv är jag lite mer försiktig, kanske därför jag blev dissad hela tiden?
Men om det inte är Nittys förmåga att hoppa på folk, kan det nog vara hennes charmiga leende. Se bara bilden ovanför, man blir ju berörd! :')

Det är nog tur att det är jag som är ekonomiansvarid och hon marknadsansvarig!

Cya dudes♥♥

XOXO Gillyhurt  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Azzå, ni tjejer är så himla söta! Ni är så vackra tillsammas! JAG ÄR KÄR I ER!

2010-10-21 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0