Bal 2011

Som ni kanske vet har jag och Nitty tagit studenten? Vi var även på Karolinska Läroverkets bal.
Ni vill veta hur vi såg ut? Ja, men såklart ni vill! :)
Detta var Nittys hår:
Och detta Gilly's:
Bilderna kommer i från Amadeus, en hårsalong i Örebro. Endast det bästa duger för oss. Detta är deras bloggadress: http://studioamadeus.blogg.se/ Och här inlägget om balfrisyrer! :)
Oh, well I know. Vi ser helt drogade ut, men vi blev snyggare sen!
Men hur såg våra klänningar ut då? Här är en mycket vacker bild på oss tillsammans:
Cool bild va? Jag måste verkligen lära mig hur man beskär bilder på en Mac... -.-'
Här är en till bild från min mobil:
Bara så att ni ska veta hur bilder med en riktigt fiin kamera blir! ;)
Sov gott kära Nitty und Gilly fans! :)
xox Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0