2011-12-29 eller 29-12-2011 eller 29/12-2011 eller 29 december 2011

Ey yo, wazzup kiwis?
Jag hoppas att ni fattar vilket datum det är nu efter den mycket tydliga rubriken.
Vilken vinter, vilken vinter. Så mycket snö, isande kyla och frostiga vindar. Man kan knappt gå ut utan att förfrysa och nåde den som glömmer vantarna. Fingrarna fryser bort på 3 sekunder.
Eller...? Är det så?
Vad är detta? Var är snön? Här i Stockholm blommar rosorna fortfarande i Tessinparken vilket är löjligt. De borde ha vissnat för längesedan!
Jag saknar det pulsande ljudet av snön när man går. Det vita molnet när man andas. Kylan som tar luften ur en när man går ut. De rosiga kinderna när man kommer tillbaka in. Vinterkläderna som tar så lång tid att ta på. Att krama en snöboll till perfektion.
Jag får hopas att snön kommer snart. Jag vill inom en snar framtid dra upp persiennerna och se snö utanför! Okey?!
Läser du detta Kung Bore? För om du gör det ber jag dig att sätta fart på vintern!
Så här vill vi inte ha det nu i december!
Well, well See ya later bitches!
xox Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0