Säg den lycka som varar...

Jag bläddrade nyss runt i arkivet här på bloggen för att uppehålla mig från att plugga inför mitt psykologiprov.  När jag läst inlägget som jag postade den 19:e oktober om min och Gilly-the-hurts resa till la France såg jag till min förvåning att vi fått hela 14 kommentarer! 14!!! Helt sjukt otroligt! Glädjen och förvåningen bubblade upp inom mig lika kolsyrerik som blåbärsläsken jag säljer tills jag plötsligt kom ihåg att jag skrivit alla kommentarer själv. Varendaste en.

Ja, ja... Vad är väl 14 kommentarer på internet?

Jag har ju trots allt fått två riktiga kommentarer på mitt inlägg om Matte D ångesten!!!

Från Cissi och Kattas Fett.

Livet kunde vara värre.


// Nitty -som hastigt kraschlandat ned på jorden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0