....

Yo Homies!
I dag hade vi en gästföreläsare som var väldigt bra, och framförallt SNYGG. Alltså verkligen snygg! LYCKA! Han hade dessutom en sjukt bra föreläsning. Då han hade vunnit en tävling/var med i något projekt(?) (Hallå, klart man blir distraherad när en mycket snyggeli-snygg-super-hunk-kille är 30 meter i från en!) hade Björn Ranelid tagit över hans Twitter, som därför var full med massa random Ranelid statments. Exempelvis "Att vara fembarns far är mer värt än det rikaste lands bruttonationalprodukt". Tyvärr hade killen fem barn på riktigt och var väldigt upptagen och, ärligt talat, lite väl gammal för mig. Tack vare Ranelid fick han 2000 followers, vilket ledde till att hans mobil hade värsta infernot under vissa delar av föreläsningen. Mycket underhållande. Kände mig även mycket High Tech som använde QR-kod för att få fram hans app ;) (killens, inte Ranelids).

På tal om absolut ingenting sög verkligen ÖB masken HÅRT!!! Allt i mitt ansikte dog utom mina finnar och pormaskar. Stor röd varningstriangel på den!!! Summering: Köp INTE ansiktsmaker på ÖB!

// Den mycket flagande Nitty, som hade ovanligt lite att blogga om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0