Anslut till strömkälla...

'Sup brownies?! ^^
Finns det något jobbigare än en laptop som behöver laddas? Såklart måste den dumma manicken alltid laddas då man ska någonstans eller när man har glömt laddaren. Fast iofs är det faktiskt ännu jobbigare då man ignorerar den stackars datorn skrik på hjälp och dödar den. Mycket irriterande då den slocknar..
Idag regnar det ute, imorgon åker jag till Örebro och Nitty åker därifrån nu. :( That makes me sad!
Jag har även ett skoskav som är infekterat. AJ! Men jag har fått 13 och 23 notes på två bilder på min Tumblr! Vilket betyder att folk tycker om mig! :D Vi säger det ialla fall. Jag tänkte skriva ett inlägg om man på bästa sätt fångar en pojkvän. Vill ni kära läsare, dvs ca en person, läsa det? ;)
Bara för att Jag, Nitty och CharChar är så coola! Duckface FTW!
XOXO Gillyhurt
PS: Hur man fångar en pojkvän-inlägget kommer såklart grunda sig på djupgående undersökningar samt mina egna otroligt rika erfaranheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0