Hon äro uppstånden!

Ja, likt Jesus har jag nu uppstått från de döda och kan nu kommunicera med alla varelser i Cyberspace igen! Jag har lite dåliga nyheter... Jag trodde nämligen att jag gått ned i vikt eftersom jag tränat lite. Tyvärr har jag gått upp 2 kilo istället... vilket leder mig till de goda nyheterna: Om jag ändå är tjock kan jag ju bara fortsätta tjocka på med påskgodis för det gör ju ingen skada! Jag menar det hade ju varit jättejobbigt i fall jag blivit smal och sen blev tjock men om jag redan är tjock blir det ju ingen förlust! Hallellujah!!! Jag booorde plugga men... ICH WILL NICHT! Därför har jag spelat Monopol på min lillasysters playstation och kollat på första delen av Emma på morgonen ;) Nu ska jag äta jordgubbar och choklad. Det är den faktor som är väldigt positiv med att flytta hemifrån: När jag kommer hem fixar mamma massa fika och mat som hon vet att jag älskar! Jag får bestämma vilka filmer vi ska hyra och allting, asbra! Eftersom jag varit borta härifrån i typ 23999000 år bjuder jag (med inspiration från Gilly) på en bild på mini-Nitty. Jag tyckte säkert att jag var cool eller något när jag tog den...



Vi ses senare när jag begett mig mot Falu-land!
// Nitty- Som svullar godis och är lycklig pga otroooliga sockerkickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0