"Man kan ju nästan tro att ni är snygga"

Yo homies!
Detta är Gillyhurt. Just nu är jag hos min kära mormor och hälsar på. Eftersom att hon inte har en dator själv tänkte jag visa henne hur min & Nittys blogg ser ut. Det var då hon fällde kommentaren som är i rubriken:
"Man kan ju nästan tro att ni är snygga"
Så kan man ju också se på saken... Själv tycker jag att Nitty är en av de hetaste kvinnor på denna jord, om jag vore en man skulle hon vara min kvinna! Så är ju dessvärre inte fallet, men boys som försöker att bli hennes man kan förvänta sig en noga inspektion av mig! Just so you know.... ;)
Jag har även försökt att lära henne,  dvs mormor, hur man inte stänger av sin mobiltelefon. Väldigt underlig situation. I vanliga fall brukar hon starta upp telefonen, ringa dit hon ska och sedan hålla in 'den röda luren' tills mobilen stängs av. Jag hade tyvärr ingen framgång då hon gav upp efter 3 minuter. ;)
Nu ska jag fortsätta plugga matte! Btw var är Nitwriter? :(
XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0