OMG...

Ja, nu är jag på plats i Faluland och har pluggat hela eftermiddagen och ska sätta igång nu igen. Som vanligt alltså. Jag har (som vanligt) börjat läsa litteraturen i sista stund, jag tycker dock att jag har en väldigt god ursäkt: MAN SKA FAN FÅ VARA LEDIG PÅ RÖDA DAGAR!!! Ja, det tycker inte min lärare. Vi hade seminarium på skärtorsdagen till klockan 15.00 (???!!!!?!?!??!) och det avslutades med orden "Ja, jag lägger upp nästa seminarium uppgift imorgon". På långfredagen (?!?!????!!!!??!!). Tja, jag tyckte helt enkelt det var mer värt att umgås med min familj och dessutom blev jag asförbannad. Som tur är tog hon bort en bok vi skulle ha läst, vilket var tur då vi påpekat henne otaliga gånger om att boken inte fanns... Nej, jag ska inte vara alltför dum. Jag tycker faktiskt att hon är helt okej, men det där var lite väl mycket. Resultat: Jag har på under ett dygn lyckats läsa och anteckna ca 140 sidor plus läst 1,5 projektrapporter på ca 30 sidor. Nu ska jag väl fortsätta med mitt. Min rumskompis och hennes kompis sitter i rummet bredvid. De pluggar till en seminarieuppgift. Just nu försöker de febrilt leta efter ordet "bitsk" betydelse... ja... därav mitt OMG. Jag tycker personligen inte att det är ett speciellt konstigt ord. Däremot finner jag det ganska konstigt att man kan ha levt i nästan 24 år och spenderat de senaste två åren med att läsa klassiker utan att stöta på ordet bitsk. So lolollololololooong!!!
// Nitty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0