hallå igen...

Ja, det var sisådär en månad sen, hehehhe....
Jag är rätt lat så jag har väntat på att Gillyhurt ska uppdatera, jag undrar om hon tänker likadant? Ja,ja, nu skriver jag lite i alla fall. Den senaste månaden har tillägnats åt att skriva uppsats på engelska vilket var ett helvete och tjura eftersom jag är livrädd för att jag snart ska till England och är övertygad om att allt kommer att gå åt helvete och undrar varför jag är så jävla dum att jag åker dit för? Jag kommer ju aldrig, bla.bla, buh och så vidare. Jag har i princip levt i min pyjamas och det var typ en vecka sen jag träffade någon kompis. Men nu har jag tagit mig i kragen och slutat hata livet alltför mycket och försöker att vara cool och positiv inför England. Just nu väntar jag på att min lillasyster ska komma hem så att jag kan äta min munk som jag fick av farmor igår när vi var i Askersund och handlade. Eftersom lillasyster också fick en munk känns det skumt att äta upp den ena och bara lämna den andra...
Ja, ja. Nu vet ni att jag lever, over and out

// Nitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0