2012-02-28

Wazzup dudes?! Gilly's in the blogg!
Här sitter jag nu i min säng och bloggar. Laptops har sina fördelar minsann, visserligen föredrar jag min älskade speldator (förlåt kära MacBook, jag gillar dig med) men den kan ju bli aningens tung att ha i knät.
Men hur coolt skulle inte det vara? Om jag sprang omkring med en stationär dator istället för en laptop? Eller springa och springa, lär väl inte bli mycket av en sån snabb gångart med en sådan börda.. ;)
Ialla fall, jag borde sova men jag ska göra det sen. Borde plugga men är för lat. Jag gick ca en och halvtimmes snabbpromenad idag och förstörde allt med en massa chips. Matten suger och är helt okonsekvent, vad är meningen med att lära mig ett sätt att räkna när den själv inte håller sig till det. Dagens plus är ialla fall att OOPn inte skiter sig helt ialla fall! ^^
Just det! Jag är med i valberedningen för MT's styrelse, om någon motförmodan skulle gå MT och läsa det här vill jag bara säga: SÖK SÖK SÖK FFS!!!
Nu när det är sagt vill jag tipsa om något. Ni vet inte vad ni ska äta, ni är hungriga och vill inte spendera 3 timmar på att göra slottsstek. Då har jag ett recept för er! Detta är vad som behövs:
  • Wook
  • Kycklingfiléer
  • Sweet chilisås
  • Tortillabröd
Så det ända ni gör är att steka kycklingen och wooken, hälla på sweet chilisås (och soja) och lägga det på ett tortilla bröd. Gott, snabbt och inte för onyttigt säger vi... ;)
Bildbevis! Jag kan verkligen rekommendera det!
Dags att sova kanske? Jag behöver min skönhetssömn... ^^
XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0