Svaret på frågan:

Alltså från mitt förra inlägg. Nej, i tentemen ingick inte sov-, ät- eller disktid. Usch! Vilken fruktansvärd tenta! 31 timmar på mig hade jag och det var typ den största tenta vi någonsin fått! 4 stora uppgifter och en maxpoäng på 40. I vanliga fall brukar man liksom få en vecka på sig när det är en så stor uppgift, tur att jag hade läst och antecknat grundligt! Hade jag inte gjort det hade jag inte hunnit bli klar. Det gick åt en mars, en twix och fyra chokladbollar för att slutföra den. Jag tror att jag nästan fick fem timmars sömn, men nu är skiten över! Jag firade det igår genom att göra absolut ingenting. Nu har halva söndagen gått och jag har fortfarande inte gjort någonting, vilket är ganska dåligt då jag har rätt mycket att göra i min extrakurs, inte har diskat på två dagar och måste handla... Igår spillde jag även mjölk över hela min soffa så nu måste jag tvätta den. :( Det kommer att bli jobbigt, men eftersom jag införskaffat mig en galltvål kanske jag faktiskt lyckas skrubba bort de blåa diskmedelsfläckarna från förr gången jag försökte göra rent den (köp inte en vit soffa) och eventuellt chokladfläckarna som jag försökte göra få bort när jag använde diskmedlet, vilket tyvärr inte fungerade. Jag tror även jag har två fettfläckar på den men jag fattar inte vad jag spillt. Jag fick vädra stoppningen (som tur är en madrass då det är en bäddsoffa, annars hade jag inte kunnat ta ur den och den skulle för evig tid stunkit sur mjölk) så den luktar faktiskt okej nu. Klädseln stinker, men den ska tvättas på onsdag. Och nu måste jag, tyvärr, sätta igång med mina uppgifter och lyfta på min feta stjärt.

See you later homies in da cyberspace yo!

// Nitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0