Trött på livet

Ungefär vad jag är just nu. Inte bara har Clinques bajsdyra skitprodukter totalkvaddat mitt ansikte utan nu har det billiga mycket dåliga schampoot gett konsekvenser: jag har nu blivit utsatt för en ordentlig mjällattack. Japp, i SVART hår. Jag ser ärligt talat förjävlig ut för tillfället och eftersom min hårbotten är i uppror måste jag troligtvis vänta ganska länge innan jag kan färga mitt hår igen= Jag måste gå runt med gråutväxt i typ 3 månader. Jag blir så trött på allt. Dessutom har jag i detta nu ca 4 tröjor jag använder, en håller på att falla sönder och de övriga gillar jag knappt ens... Jag känner mig jättegrå och bläääig. Gnäll, gnäll, gnäll tänker ni men jag har ett stort behov av att gnälla nu faktiskt och ingen att gnälla för så jag våldför mig lite på eventuella läsare för att tillfredsställa gnällbehovet. Förövrigt börjar jag även bli lite smått galen här i lägenheten som delas med tre stycken då jag är en sådan person som tycker om att vara för mig själv minst tre timmar om dagen. Ibland skulle det verkligen vara så skönt att få bo själv och inte behöva se en käft, men det är klart då skulle jag väl känna mig ensam. Nu ska jag ringa bovärden för vårt kylskåp har tydligen gått sönder och läcker! En sådandär trevlig överraskning! Ibland känns det som om Gud bestämt sig för att jag ska vara hans lilla Bridget Jones, även om det såklart är mycket värre att ha ett hål i väggen. Något att tänka på såhär mitt i tjureriet. 

// Nitty - den äkta gnäll-närkingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0