Ansiktsburk..

Som ni kära läsare kanske kommer ihåg tipsade Nitty om en ansiktsmask i november förra året?
Den var från ÖB och sög tydligen hårt då Nittys hy blev torr för att uttrycka sig milt...
Förra helgen då Nitty var här köpte både hon och jag varsin värmande ansiktsmask från The Body Shop.
Låt oss säga så här: den är FAN-TAST-ISK! Som namnet antyder så värmer den verkligen och de kära små fina svarta porerna på näsan, ja dom är nästan obefintliga. Man ska använda den 1 - 2 gånger i veckan. Den kostar 165 kronor och är värd sitt pris. Den får 5 Gn av 5 möjliga!
Ytterst smickrande cam-bild...^^
Jag vill även tipsa om deras vitamin E-produkter. Jag har ansiktsmasken och peelingen ur den serien. De luktar jätte gott och är även de super. Bäst att jag passar mig... Jag kan köpa upp alla mina pengar där inne!
Om ni vill ha en dushtvål som luktar gott kan jag tipsa om deras mango- och oliv-showergel! Särskilt mangon lukat himmelskt...*drömmer mig bort*
Men nu är det dags för Gilly att drömma sig bort på riktigt!
Sov gott lovers!
XOX Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0