Krämer, smink och en mangel

'Sup homies? Gilly's back in tha house!
 
Om jag var rik skulle jag antagligen spendera en stor summa pengar på krämer och smink. Om jag går in i en Body Shop-butik får jag tokfnatt. Jag (och Nitty) ska lukta, pilla och skruva på allt, medans vi utstöter små pip och 'mmh, vad gott det luktar. LUKTA!'. Make Up Store brukar få ungefär samma reaktion. Jag älskar färger, dofter och fina förpackningar. Det känns lite lyxigare att tvåla in sig med en shower gel som doftar mango än en tvål från barnängen. 
Något annat som känns lyxigt är ny manglade lakan. Tyvärr finns det ingen mangel i Fenix tvättstuga så jag får nöja mig med skrynkliga lakan. Om jag var rik så skulle jag invistera i en mangel. Eller det beror såklart på hur jag bor. Om jag bor i en lägenhet utan egen tvättmaskin så kanske det inte är så vakcert med en mangel i vardagsrummet, men jag skulle se till att det fanns en i tvättstugan. 
 
Något annat jag skulle göra om jag var rik är att köpa fluffiga handdukar. Sådana där som man bara vill lägga på golvet och rulla runt på. En del hotell brukar ha sådana, det är helt underbart. 
 
Detta är alltså min 'om jag var rik'-lista, så att ni ska komma ihåg den och så att jag kan pricka av den om sådär...trettioår? (Helst innan)
  • Alla Body Shops shower gels (förutom de som inte luktar gott)
  • Ögonskuggor från Make Up Store i ALLA fäger
  • En mangel som är as bra och inte klämmer mig
  • Fluffiga handdukar
  • (Och gärna en del vackra handväskor, Nitty vet vad jag pratar om ;) )
 
XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0