Det här med att duscha

Idag när ja kommer hem efter en lång dag i skolan som även innehöll intervjuer till nya MT-styrelsen kände jag att jag ville ta en lång skön varm dusch. Jag tar långsamt av mig kläderna, låter händerna glida ner längs....haha Nej då, jag skojar bara. I alla fall, jag går in i dushen slår på vattnet och väntar på att värmen ska komma.
Ni vet att det första vattnet som kommer ut inte brukar vara särskilt varmt. Där står jag då och väntar, ju längre jag väntar desto mer inser jag att det kommer inget varmvatten.
Tyvärr är detta inte första gången detta händer mig. Men det är alltid lika irriterande. I bland vill man duscha, ibland diska, tvätta ansiktet eller händerna. Det är inte samma sak när vattnet är kallt. Visserligen kan man koka vatten då man ska diska, men eftersom att min köksbänk är minimal pga att det är ett pentry finns det då ingen plats för diskstället. Så nu har jag äntligen skrivit ner ett mycket vackert mail till '[email protected]'.
Jag hoppas att de kan fixa problemet så att jag kan få duscha på kvällarna! ^^
Så här känner jag när det kalla vattnet träffar mig!
XOXO Gillyhurt

Kommentarer
Postat av: Sally

Sånt där suger lika mycket varje gång.

2012-03-23 @ 14:38:41
URL: http://keyboardsmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0