Det som får mig att gråta...

Wazzup homies!
Som rubriken antyder tänker jag leda er in till djupet av mitt hjärta. Jag kommer nämligen att tala om för er vad det är som får mig att gråta som om mitt hjärta vore brustet...*pinsam tystnad/förväntansfull tystad/"valfritt passande ord" tystnad*...
Det som får mig att gråta extra mycket är nämligen den gula steklöken! Den är hemsk! Verkligen hemsk. Så fort jag tar upp dem ur nätet tåras mina stackars ögon. Det värsta med lökarna är att de är så små, så det krävs en hel massa små ligister för att få samma mängd som du får av en vanlig gullök.
"Det förstår väl alla?!" tänker ni kanske. Jo, jag förstod väl det med, men man måste ju testa. Livin' on the edge är ju det som gäller för mig och Nitty. Så till alla er som någongång funderat mellan vanlig gullök och gul steklök, ta för guds skull den vanliga gullöken!!!

För att råda bot på mina tårar använder jag mig av ett par heta solglasögon. Faktiskt är det samma par som jag bar på nyårsafton med Nitty. Jag har tagit en jätte fin bild till er! Har hört att det är inne med duckface, spegelbilder och proffsig retuschering.

Visst är jag het? Borde gå med på match.com!

XOXO Gillyhurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0