Ensamma dagar

Åh, gubbslemmet sov inte här utan istället åkte hon med honom till Uppsala efter att de hängt här i några timmar. Jag förstår inte riktigt grejen med de,t de åkte liksom härifrån vid typ halv elva på kvällen. 2,5 timmars körning på det eller vad det kan bli, dem måste alltså ha varit framme typ klockan ett på natten? Det skulle inte jag ha gillat om jag var chaufför, men det var jag ju inte. Jag har alltså varit helt ensam i lägenheten i två och ett halvt dygn. Det har varit looooovely!!! Jag har kunnat sprungit omkring för mig själv precis hur jag vill. Nu kom hon dock nyss hem så nu är det slut med det. Men eftersom min översociale andra rumskompis är hemma har jag ändå tid för mig själv - love it! Just nu sitter jag och skriver på en hemtenta, eller förlåt, bildanalys som min lärare föredrar att vi säger. Igår gick det väldigt trögt men nu på förmiddagen hade jag ett jättebra flow så den är nog klar innan 16.00 på fredag. Det är väldigt bra eftersom jag ska med tåget klockan 16.26 mot Göööteeebooorg. Tyvärr är jag där ganska sent, jag är inte framme förrän klockan tio på kvällen. Det positiva är dock att jag får träffa min pimp kompis som jag inte har sett sedan nyår! Jag borde få träffa Gilly snart också, vi har inte setts på två månader (??!!?!). Jag har precis kommit hem från en promenad, vilket var najsigt men blött eftersom det regnar. Nu ska jag äta mat hade jag tänkt. See you sooon!
BTW: Grattis Gillyhurt till den nya kranen! Jag önskar er all lycka!

Peace out!
// Nitwriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0