Från världssämst till världsbäst!

Så kan man lätt beskriva min dag idag! Jag vaknade klockan 05.00 av mensvärken från helvetet och låg sedan och vred på mig till klockan 07.08. Eftersom jag hade haft ont i halsen dagen innan var jag tvungen att stänga ventilen i mitt sovrum då den är precis bredvid sängen och det blåste in massa kall luft. Resultatet blev att jag svettades som en gris hela natten. På labben i InDesign kom jag inte på någonting alls och fick absolut ingenting gjort då min dator hängde sig på slutet. Ungefär vid den här tidpunkten kändes det verkligen som en riktig jäkla skitdag. Sedan beslutade jag och Hannah i min klass att spontan-äta på kinarestaurang vilket gjorde det hela lite bättre och för en stund sen blev jag as-mega-knas-glad: Jag har blivit nominerad till en plats vid Oxford Brooke University till hösten! Av de 18 000 studenterna på högskolan är det JAG som får spendera hösten i Oxford! Det är ju sjukt jävla otroligt rent utsagt! Vanligtvis skickas nämligen max en student dit och det blev jag??!!?!? STÖRT! Hahaha, men ska man vara realistisk så kommer jag väl antagligen ligga och grina i en liten lägenhet av hemlängtan och tycka att allt är jättejätteläskigt men det känns underbart att få chansen i alla fall! Jag får väl helt enkelt försöka tuffa till mig lite under sommaren, känns ju ganska lame att spendera fyra månader eller vad det blir på golvet. Jag hoppas såklart även att Gillyhurt kommer och hälsar på mig någon gång om det skulle vara möjligt. Jag tror nämligen att kombinationen Nitwriter+Gillyhurt+London/Oxford är lika med asbäst. Bara en känsla liksom :)

Om jag hade haft en bild på mig själv där jag såg extremt glad ut samtidigt som jag såg ut som en människa hade jag naturligvis publicerat den. Nu har jag tyvärr inte det så ni får väl helt enkelt fantisera!

// Nitty - a happy happy panda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0