Paus i pluggandet!

Just nu har jag tagit en liten paus i mitt pluggande, jag har nämligen häcken full som det så fint heter. Jag hoppas att mina polers här ute i etern inte tagit illa upp. Ifall jag har några alltså, man vet ju aldrig, de som läser den här bloggen kanske gör det för att de hatar mig och tycker att jag har värsta jobbiga attityden och tja sjukt fula öron. (Har jag någonsin visat mina öron förresten?). I så fall kanske ni älskar att hata mig och tycker ju då faktiskt om mig lite i alla fall :) Ja, ja, hursomhelst, jag hade tänkt att vara så snäll och visa upp hur mitt rum ser ut. Jag hade egentligen tänkt göra det för tre veckor sen men det är ju så fruktansvärt jobbigt att lyfta på arslet och gå fem meter och hämta kameran och ladda upp bilderna så jag har skjutit lite på det. Men, som någon klok person sa: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Fast det tycker i och för sig jag att man kan göra, tänk om man är 85 och inser att det enda man har gjort hela livet bara är att vänta på att det ska börja växa gurkor på träd, snacka om att ha slängt bort sin tid. Man borde varit lite konstruktiv och försökt korsa gurkor och träd. Det är som killen i Marabou cookies reklamen. Han har väntat på dem i typ 40 år! Kunde han inte bara börjat jobba på Marabou och presenterat sin idé istället? 40 år är ju nästan hälften av 85 år så då slängde han ju, som tur var, bara bort halva livet. Jag ska sluta filosofera nu och visa mina mycket vackra bilder på mitt verkligt spektakulära rum!


Ungefär såhär ser mitt rum ut när man kommer in genom dörren, dock brukar det inte vara så där städat, det brukar, som min mamma brukar säga, (kommatecken är coola) se ut som ett bombnedslag. Typ Little boy träffar Hiroshima. Eftersom jag inte har ett vidvinkelobjektiv till min kamera fick jag dock trycka upp mig själv i hörnet bredvid dörren. Det behöver man såklart inte göra i vanliga fall.

Går man tre steg in irummet ser det ut såhär. Enda anledningen till att jag tog den här bilden var att man skulle se att jag faktiskt har en tavla på väggen. Så nu vet ni det.

Går man sådär en tre steg till och vänder sig om ser det ut såhär. Garderoben går förövrigt inte att stänga när min handduk hänger där och vädrar, jag försöker inte visa upp hur lådorna i min garderob ser ut. DEt anser jag själv i alla fall vara tämligen ointressant. Jag hade tänkt ta bilder på alla rum, men då går alltid någon på toa eller ställer sig och lagar mat och då är det helt plötsligt inte rent längre... Vissa personer har lite (läs:STORA) problem med att plocka upp efter sig. Personen som är värst är snart 26 år och har inte riktigt förstått än att man 1. Inte använder duschslangen som ett vapen mot osynliga monster i badrummet och att man 2. Torkar upp och gör rent efter sig när man har duschat klart eftersom att de flesta oftast märker om toalettsitsen blivit till en damm och att handdukarna på andra sidan rummet är dyngsura.

Nu ska jag väl plugga igen då... BLÄÄÄÄÄ

//Nitwriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0