Pluggpaus

Yo homies!

Jag har tagit paus i pluggandet för att uppdaterar den stackars bloggen. Jag tycker Gillyhurt lyst med sin frånvaro den sista tiden. Jag börjar allvarligt tro att hon har dött, typ halkat och slagit ihjäl sig. Jag ser annars ingen orsak till varför hon inte har gissat ordet till min teckning på Draw something. Men vem vet, hon kanske sitter och snickrar på det coolaste inlägget ever? Sitter och skriver oändliga utkast i word eller är ute och springer för att fånga den PERFEKTA bilden att publicera på bloggen. Jag hoppas att det visar sig inom en snar framtid och att Gillyhurt inte har dött. Då kan ju inte jag se henne igen eller driva den här bloggen. Gillyhurtundnitwriter heter den ju specifikt, inte Alleinenitwriter (stavas det ens så?...). Det är ju liksom Gilly-the-hurt som postar alla bilder och gör bort sig på konsum :( Om jag inte får se några livstecken inom 3 timmar kommer jag att ta på mig sörjedräkt och förbereda mitt avskedstal till begravningen. Jag kommer såklart vara stämningsfullt klädd i Gillyhurts häxutklädnadskostym, eller kanske vampyrkostymen när jag tänker efter. Jag tar nog vampyrkostymen, Gilly gillar ju vampyrer, men samtidigt blir det konstig symbolik eftersom vampyrer aldrig dör och dessutom äter människor. Då kommer ju jag att framstå som Gillys mördare! Dessutom kanske de får för sig att jag också vill ligga i en kista, eller så ser det ut som om jag helt random gick upp ur min kista för att se vad som står på. Hmm, häxkostymen blir nog bäst. Jag menar Gilly gillar ju Harry Potter. Självklart ska hon begravas med fläderstaven i sina händer. Det ska jag se till. Om jag sedan blir vampyr kan jag ju alltid vakta graven så ingen snor den. Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0