Det bästa som hänt mig sedan allt började knoppa

Eller en av de bästa. Efter typ 8 svåra månader kan jag ÄNTLIGEN sminka mig igen!!!! Alltså, jag tror inte någon kan förstå hur himlahimla glad jag är! I onsdags inträffade detta mirakel, det var som om det var första gången jag sminkade mig överhuvudtaget. Exakt samma känsla av extas när jag kan måla över mitt ansikte och göra det vackert! Jag tänkte skriva om det och ta en bild, men jag orkade inte. Jag håller på med ett reklamprojekt samtidigt som jag läser min extrakurs så fritid har jag inte speciellt mycket av för tillfället. Idag blev det inte lika bra som i onsdags, men jag kunde fortfarande sminka mig!! Lycka! Tyvär kunde jag inte ta någon bild, tro mig jag försökte men det fungerade inget vidare. Jag får göra något före-efter reportage. De senaste månaderna har jag pendlat mellan att blotta mitt stackars misshandlade, söndertorkade, rödmosiga ansikte och se ut som om jag stoppat huvudet i något slags mjöl. Jag använder IDs mineralpuderfoundation därav mjölliknelsen. Den har liksom inte vilja blandat ut sig som den ska... Men nu så kan jag ha både primer och foundation IIIIHHH HAPPYDANCE!
Och om exakt 22 dagar återvänder jag till Pennybridge för att stanna i ca 2 månader, gud vad jag längtar tills dess. Men då kommer jag väl vara dödligt uttråkad som alla andra somrar... Ja,ja. Life is tough

Over and out

//Nitty-da-wo-man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0