Brighton, Berlin, förra helgen

Wazzuuuup? 
Nu när jag väl börjat blogga är det svårt att sluta!
Så, jag sitter fortfarande på badrumsgolvet, fast nu har jag bytt plats. Just nu sitter jag med ryggen mot väggen och tittar ut handfatet och toaletten. Mycket relevant information, särskilt eftersom att så många av er har sett mitt badrum. ;)
 
Och nu glömde jag bort vad jag skulle skriva om...irriterande. Men då kan jag passa på att klaga på skor.
Det är så att jag har varit kär i ett par skor sedan i sommras, nu när vi äntligen fått CSN tänkte jag göra slag i saken och investera i ett par. Grejen är bara att jag har storlek 41, vilket tydligen är en väldigt dålig storlek.
För det första hade inte ens Vagabondbutiken i stan den modellen jag ville ha och när jag väl hittat en butik med drömskorna fanns de inte i min storlek. De finns tydligen bara 41or i Stockholm. Så jag bestämde mig för att internethandel är ju ganska bra. Dessvärre så är mina skor slutsålda i 41...VAD ÄR DETTA?!
Dessutom så provade jag en massa andra skor som inte heller fanns i min storlek. Detta är sorgligt.
 
OJ! Så mycket klockan är! Och jag som bara gick in i badrummet för att borsta tänderna. Gick ju bra...
 
Sov gott!
 
XOXO Gillyhurt
 
PS: Rubriken är mycket relevant i detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0