En Fenixbo talar ut

Heeeeeej!
 
Så..nu har alltså Nitty lämnat mig för Oxford och fish & chips. Då börjar ni såklart oroa er och fundera på vad stackars Gillyhurt har för sig? Vad håller hon på med? Vad tänker hon på innan hon somnar? Vad finns i hennes matlåda? Mina läsare, jag frågar mig faktiskt samma frågor! Känner ni också ibland som om tiden forsar fram lika snabbt som Niagarafallet? Jag försöker att göra en massa saker, men det slutar oftast med att jag inte gör någonting och istället funderar på var tiden tog vägen. Ganska tragiskt faktiskt...
 
Jag kan ju börja med att berätta lite av vad jag gjort idag (trots Niagarafallet som är mig hack i häl). Jag har nämligen varit ganska duktig. Jag har tränat! ^^ Jag önskar att jag kunde säga att jag joggade två varv runt strömmen, dessvärre är ju detta inte fallet. Jag "powerwalkade" (vilket löjligt ord) två varv istället. Jag kan till och med tillägga att jag gick två minuter snabbare än jag brukar göra. Nu blev ni imponerade va? Ni borde bli det! ;)
 
När jag öppnar min webbläsare har jag ett antal sidor som jag alltid går in på, några av dessa är Facebook, Bloglovin och Tumblr. Nu har jag hittat två nya sidor som har blivit inkluderade i min rond. Nämligen The Beauty Department och Pinterest. Två roliga sidor fyllda med insperation och saker man kan bli avundsjuk på. ^^ 
 
Nu tänkte jag avrunda det hela med lite vackra bilder på mig själv. Jag menar Nitty ska ju inte komma här och tro att jag kommer att bli avundsjuk på hennes bilder från löjliga Oxford. Stenhus, pubar, random folk och Harry Potter. Dude..please..DET FINNS BIBLIOTEK HÄR MED!!!!! Inte alls avundsjuk eller så...
 
 
 
Här är en bild på mig när jag tänker på Nitty. Ser ni så vackra hjärtan som avdunstas från mitt huvud vid blotta tanken på min homie! Det är inte alla som har den här förmågan. Dock kan det ha oförutsedda bieffekter.
 
En bieffekt är dessa otrevliga blåa twitter fåglar som susar runt mitt huvud. Kan vara väldigt irriterande ibland. Lägg märke till min stora förmåga att avspegla mina känslor genom ansiktsuttryck.
 
Nu borde jag sova..
 
XOXO Gillyhurt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0