Ja..nej..joo? Eller?

WAZZUP HOMIES?!?!
Steg 1. Läs igenom Nittys inlägg under..
Steg 2. Läs texten i detta inlägg..
Well...jag undrar vad Nittys föräldrar tänkte då de sa att Nitty är positiv. Som ni kanske märkte på hennes inlägg är Nitty inte världens mest positiva människa... ;) hehe...he Jag tror nog att det är Gilly som har hand om den biten..;)
Men jag antar att eftersom att Nitty är dålig på att se det braiga i sig själv får väl jag ta hand om det?
Nitty är:
  • Glad när hon träffar miiig^^
  • Kan visst sammarbeta, även om..jaa..det finns ju de personer som är mindre envisa om man säger så..
  • Engagerad i sina vänner och de saker hon gillar. Hon var tex ett hängivet Tokio Hotel-fan. Det säger väl allt? Alla vet ju hur engagerade TH-fansen var i sina idoler?
  • Idéspruta. Även om du vill tro det eller inte..;)
  • Bästa/sämsta humorn. Jag menar humor à la Gilly und Nitty..vem kan motstå det?
  • Nitty har även de coolaste movsen, särskillt då hon dansar med en viss Gillyhurt. 10 meter i omkrets..minst!
  • Bra på att baka samt laga mat!
  • Stresståli...eumm..okey nej, det där ska jag inte skriva. Får mer än en flashback från vår skoltid tillsammans..
  • Bra på att skriva saker! Säg inte emot mig. Från IG till MVG, remember?
  • Envis som in i helvete ;)
  • Rådjursögon
Såå..nu ska jag sova! Gilly är trött.
See ya homies ^^
XOX Gillyhurt
PS: Sen är hon ju jävligt snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0