Funderingar på kvällskvisten...

... Efter att spenderat ännu en dag med att inte plugga har jag som sista desperata åtgärd för att låta bli gått igenom mitt Facebook album med taggade bilder. Frågan som uppkommer nu är en såndär väldigt politiskt inkorrekt en:

... Varför är jag så ful?

Är jag o-fotogenisk eller bara liksom inte söt/snygg/vacker alls? Är det bara jag som tycker att alla andra ca 20-åriga tjejer man ser ser så sjukt mycket bättre ut? Vad gick fel???!!! Varför kan inte jag vara snygg för? Då skulle jag kunna gå omkring och vara as-söt hela tiden och känna mig on-top-of-the-world liksom. Jag skulle ha värsta mycket kompisar. Jag hade kunnat lett strålande mot mina fulare vänner och sagt "Neeeeeeeej, men du är så fiiiiiiiiiiiiiiiiin på riktigt!" (ni vet sådär hemskt som människor som VET att det är asvackra gör?) "Dessutom vet ju alla att skönheten sitter på insidan, gumman" (*spyr*) Det värsta är att jag får inte ens höra sånt? Har ju nu demonstrerat att jag är bra på att säga det i alla fall, kanske Gud kan göra mig vacker under natten? Ge mig tjockt och perfekt typ Niotillfem-hår? Låta mig "blomma ut" som all flickor väntas göra? Känner nämligen inte att jag fått göra det ännu... Alternativt kanske jag kan lämna in en reklamation?

//Nitty

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu har jag precis hittat hit till din blogg via BDB och kanske inte är den som bör uttala mig, men det jag sett än så länge talar knappast om det du påstår. Du är då verkligen inte ful, osnygg eller o-söt. Verkligen inte. Snarare tvärtom. Tror det är bara det att du inte VILL se det. :)

2013-01-06 @ 23:31:18
URL: http://pedagogensinre.blogg.se/
Postat av: Gilly

SKÄRP DIG NITTY!

2013-01-09 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0