EEEHHHMMMUUUU,..... BAJS

Idag på min föreläsning var det en massa som var sjuka och nu tror jag att jag håller på att bli sjuk!!! NOOOOOOOOOOO jag har ju för sjutton köpt en biljett till en guidad tur kring Stonehenge för jäkla 340 spänn!!!!!! Jag kände det så fort mina kursare äntrade rummet, den där varma kvävande känslan av feber, jag var omringad av den. Instängd i en timmes tid med den i ett litet rum... NOOOOOO!!! Och sen alla dessa hostningar, allt rosslandet. Det började lite försiktigt med att en tjej hostade. Sen fortsatte hon hosta och började hosta allt intensivare, sådär så det rosslar i hela halsen. Och sen började en till tjej hosta, och så en till. Och den där varma tjocka otäcka feberfilten blev liksom tjockare och tjockare allteftersom föreläsningen fortgick. Usch och tvi. Mitt immunförvar kanske inte pallar detta. Jag känner liksom hur feberkänslan som omgav mig följde med mig hem. Det känns lite som om mina kursare var fattiga människor med smutsiga kläder som låg och kravlade i rännstenen i London under slutet av 1700-talet och hostade blod. Att de låg döende i tuberkulos och sen kom jag frisk och oskyldig och gick förbi och nu är jag kanske SMITTAD!!! PANIK!!!! Jag orkar inte till Tescos, men jag måste verkligen dit. Speciellt nu, jag måste boosta mitt immunförsvar!!! Jag måste köpa massa apelsiner och ingefära och sånt jox! Dessutom har jag typ ingen mat... AHHHH!!!! Jag är värsta sen också, skulle åkt för en halvtimme sen!!!!!!! HKSJGHDNOCYT8J7UW4P,ÅÄ.Ö,LNB VFGBUXJJMKNGSCTSY
 
// Nitty - mycket kva-l och ångestfylld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0