Yep, still alive

Nej, men hallå!
 
Det var ju ett tag sedan sist! Så vad har hänt då? Jodå, tackar som frågar. Tänkte fixa ihop en liten vacker lista som ni kan få läsa.
  • Jag har fått halsfluss två gånger på två månader, yay.....
  • Jag ska snart flytta.
  • Väldigt snart faktiskt, måste lämna Fenix 2a maj.
  • 2a MAJ?! AHHHH Stress!
  • Jag har inte börjat flyttpacka än.
  • Har duggor i SoSen hela tiden, och en dugga i MatStat imorgon.
  • Har lyckats knopa ihop en ny vardagsfrisyr som jag kan hantera.
  • Mitt hår börjar bli ganska långt.
  • Jag har blivit besatt av att ta kort på mina ögon.
  • Har äntligen förstått grejen med "yogapants", de åker på så fort jag kommer hem.
  • Är stressad, trött och mycket förvirrad. Glömmer saker konstant.
  • Höll tex på att betala min hyra två gånger, känns lite onödigt.
  • Saknar att spela Skyrim, Sims och GW2.
  • Borde verkligen börja flyttstäda.
  • Har gått från babylegionär till Legionär!
  • Har lyckats få ihop en styrelse till Mette 13/14.
  • Är faktiskt inte så tokig på Twister. Var på en twistertävling förra helgen. Jag var kvar sist i mitt lag två gånger!
  • Tyvärr kunde man i bra ljus se igenom mina yogapants, tror att jag kan ha stått i bra ljus i en dålig pose.
  • (Men andra i Mette hade ännu mer "transparens". Så det så!
  • Sett Iron Man 3.
  • Min lugg har blivit riktigt lång.
  • Har införskaffat en riktigt skön (och snygg) pyjamas!
  • Nu borde jag sova....
 
 
 
XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0