Veckans meny!

Japp här kommer då veckans meny samt en vacker bild på mitt rum och mina nyförvärv:

Det nya är: Bordet, krukan, blomman och två doftljus. Har idag bränt ca 1500 på Rusta, ÖoB, Intersport och ICA MAXI :-))))))) MEN! Köpte faktiskt mycket bra saker! (och en del dåliga som en neccessär jag absolut inte behäver men var "fin" och "billig") glömde också köpa vissa saker... Bäst var i alla fall en Sport-BH, min gamla har resåren gått sönder på så när jag nu börjat rida flänger den runt som en liten trasa under tröjan :-)))) Men har alltså köpt en nu ny (för FYRA JÄVLA HUNDRA! *gråter*)
 
Efter denna utläggning kommer alltså nu *trumvirvel*
VECKANS MATSEDEL!!!!

Måndag:
lunch: Had etänkt fisk, men blev sallad från ICA MAXi pga DJÄVULSK hunger
middag: Pannbiffar med fetaost i samt potatismos och ärtor

Tisdag:
lunch: Kyckling wok + nudlar
middag: Grytan som jag aldrig gjorde i söndags,måste allts göra den imorgon

Onsdag:
lunch: Tomatsoppa (måste dessutom baka bröd)
middag: Aubeginer med köttfärs och fetaost gratinerade i ugn + tomatsås och pasta?

Torsdag:
lunch:Schnitzel med ris och bönor (Bearnaisesåsen är ej ätlig pga förätigt mig på den)
middag: Aubuginerna från kvällen innan

Fredag:
lunch: Pasta Carbonara med sugarsnaps
middag: Falafel som jag ska göra själv, utmaning

Lördag:
luch: Falafel från dagen innan
middag: Mammas kyckling i feta & yoghurtsps med pasta

Söndag:
lunch: Fisk, potatismos och ärter
middag: Gryta

Och det var det! Nu måste jag plugga...

Over and Out
//Nitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0