Veckomeny à la Gillyhurt

Nu får ju inte jag vara sämre än Nitty, så jag tänker minsann också publicera min veckomeny! Den är otroligt välplanerad!
 
Måndag:
Lunch: Ca en halv Hawaii-pizza.
Middag: Hade kvällsmöte, och då finns något så fantastiskt som fika-ansvarig. Därav en bit banancola-kaka till middag.
 
Tisdag:
Lunch: Sallad från ICA.
Middag: Korvstroganoff.
 
Onsdag:
Lunch: Matlåda med korvstroganoff.
Middag: Beroende på hur många matlåder med korvstoganoff det blev så lagar jag antingen mat eller gör en sallad.
 
Torsdag:
Lunch: Om matlåda från tisdag finns kvar blir det korvstroganoff, annars blir det matlåda från onsdagen eller mat från ICA.
Middag: Kvällsmöte med Legionen, äter antagligen på trappan. Hinner inte laga mat då jag kommer hem pga avfärd till Örebro dagen efter, måste packa!
 
Fredag:
Lunch: Antingen struntar jag i lunchen eller så blir det något på vägen till bussen,
Middag: Hemma hos pappa, får hemlagad mat! ♥
 
Så här exotiskt lever alltså jag! Dock får jag väl erkänna att Nittys lista lät...lite godare?
 
 
Det är faktiskt jag som ligger bakom denna cesarsallad! Dock brukar det inte bli lika avancerat i vanliga fall.
 

XOXO Gillyhurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0