Lägenheten

Hejje!
 
Mycket skumt att folk går in på denna blogg trots att den är ganska...död? Men det gillas kära läsare, det gillas väldigt mycket. Nu tänker jag berika er dag med ett nytt, färskt och otroligt spännande nytt inlägg.
 
...och där försvann alla idéer på inlägg som jag någonsin haft. Vad trevligt...
Jag har ialla fall äntligen flyttat klart nu. Det tog bara en månad från att jag fick tillgång till lägenheten från att det alla lådor var uppackade, jag är en mycket effektiv person. Om man slog upp "lat" i en ordbok är det mycket troligt att en bild på mig skulle finnas där. 
Då kanske ni är intresserade av att se hur jag bor? Vad bra, för jag har nämligen tagit ca 500 bilder från alla vinklar man någonsin kan tänka sig på hur det ser ut. Dessvärre tänker jag inte publicera alla här, så ni får nöja er med ett reducerat antal vinklar. Om ni vill se hur det ser ut irl är det bara att hälsa på! (Helst bör jag känna er och ni får gärna säga till innan ni kommer så att jag kan gömma allt skräp.)
 
 
Jaha, så det första man ser är alltså en hylla. Då kanske ni tycker att det är mycket underligt att jag har skor i min hylla? Och det kanske det är, men eftersom att jag inte har möjligtheten att stappla omkring i dem alltför ofta så kan jag ju ialla fall få se dem varje gång jag kommer innanför dörren. 
 
 
Här har vi en vacker sekretär som jag har fått ärva. Om det är så att någon lägger märke till flyttlådan som står bakom sekretären, så måste jag försvara mig och säga att den innehåller julsaker. Så den räknas nämligen inte som en "ouppackad flyttlåda".
 
 
Här har vi då köket. Vänligen lägg märke till den mycket vackra spisen. Här tänker jag upptäcka hur man uppnår den fulländande kladdkakan.
 
 
Här har vi då ännu en hylla, med en mycket vacker standar bredvid. Tyvärr är den inte min så länge till. *sadface* Och ja, det är Twilight-böckerna som står där i hyllan. Den 19åriga Gillyhurt trodde nämligen att hon skulle läsa dem igen då hon flyttade till Norrpan. Så är dock inte fallet, önskar att jag hade tagit HP-samligen istället.
 
 
Här har vi då min kära stationära dator, skrivare och ett sladdbo i vänstra hörnet. Vi kan även se minst fyra olika sorters trä. Oh well, det kan nog ordna sig tillslut.
 
 
Små trevliga prylar som står på nattduksbordet. Alltid angenämt att vakna upp bredvid José De Mila.
 
 
Och om vi nu ändå diskuterar nattduksbord så kan jag ju lika gärna visa upp sängen. 120 cm bred, sultanmadrass, lakan med grodor på, vad mer kan man önska? 
 
 
Plus några miniatyrbilder på ljus. Något som dock fattas i mitt hem är grodor. Man kan inte ha för lite grodor i sitt hem, det är omöjligt!
 
 XOXO Gillyhurt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Morgan

Fett naaaaaaaaaaajs! Jag flyttar snart in i min lägenhet! :D

2013-06-27 @ 01:00:35
URL: http://imissanalog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0